Friday, May 15, 2015

Haiwan Terkecil Mengikut Kategori


Anjing Terkecil : Ducky


Dengan berat 1.4 pound dan tinggi 4.9 inci, Ducky, seekor anjing dari baka Chihuahua dari Charlton, Massachussetts, US, memegang rekod dunia Guiness untuk anjing terkecil dunia (berdasarkan pada ketinggian). Ducky telah menewaskan seekor lagi anjing yang dinamakan Danka Kordak dari Slovakia yang mempunyai ketinggian 5.4 inci.

* huhu .. apsal lak nama dia ducky ? itik ke anjing ni .. kah kah kah .. tapi kalo letak nama doggy buruk no la plak bunyinya .


Ular Terkecil : Leptotyphlops Carlae

Leptotyphlops Carlae ialah spesis ular yang terkecil di dunia dengan panjang purata ular dewasa hanya sekitar 4 inci. Terdapat  hanya di Kepulauan Carribean, Barbados. Ia kelihatan seperi spaghetti dan dijumpa oleh seorang yang bernama Blair Hedges

* ni kalo buat umpan memancing ok gak kot ... ada le plak dikata nampak cam spaghetti .. huhuhu .. sape le punya idea tu eh ?

1 comments:

Ayam Jackpot on April 14, 2019 at 2:19 AM said...

* KUNJUNGI SITUS KAMI DI *

WWW.ID303.INFO


MENANG BERAPAPUN, PASTI KAMI BAYAR !!! *


* Melayani LiveChat 7 x 24 Jam Nonstop :

- WA : 08125522303
- BBM : CSID303



Link Alternatif Sabung Ayam S128


Agen Sbobet Indonesia


www.ayambakar.live

Comment here

 

Disclaimer

Segala terbitan, rencana, artikel, gambar, rujukan, info, sketsa dan segala bentuk material lain adalah hanya sebagai bahan yang wa kumpul, salin, baca, dengar, tonton samada dari media internet ataupun televisyen dengan bertujuan untuk disimpan sebagai rujukan sendiri dan bukan bersifat komersial .

Wa berlepas diri dari pertanggungjawaban diatas segala maklumat, pandangan , coretan, kritikan dan ketepatan fakta yang mana benar sewaktu ia diterbitkan .. Pembaca adalah dinasihatkan untuk mendapatkan rujukan lain sekiranya terdapat percanggahan yang meragukan .. harap maklum .. adios .. Karmic Luv Ye Oll ~!!

Sembang Sampai Lebam

FeedCount

Facebook Page

Statistik

Followers

| Karmic's © 2011. All Rights Reserved | Template Style by Karmic | Design by Planet Gedobah | Back To Top |