Tuesday, December 21, 2010

Kasih Antara Dua Musuh Tradisi



Bagaikan anjing ngan kucing.. ermmm .. tak banyak yang wa nak perkatakan pasal gambar ni .. sebab apa yang tertera dan cukup untuk menceritakan semuanya. Dua jenis haiwan yang memang diketahui sejak zaman berzaman saling bermusuhan boleh plak jadi intim macam anak beranak .. wa selalu nengok binatang yang tak lazim berkawan boleh dok senda gurau dan hidup dalam satu tempat .. itu dah lumrah .. tapi bila kucing ni menyusu ngan anjing .. ermmm ... wa terus blank .. melankolik eh ? 

0 comments:

Comment here

 

Disclaimer

Segala terbitan, rencana, artikel, gambar, rujukan, info, sketsa dan segala bentuk material lain adalah hanya sebagai bahan yang wa kumpul, salin, baca, dengar, tonton samada dari media internet ataupun televisyen dengan bertujuan untuk disimpan sebagai rujukan sendiri dan bukan bersifat komersial .

Wa berlepas diri dari pertanggungjawaban diatas segala maklumat, pandangan , coretan, kritikan dan ketepatan fakta yang mana benar sewaktu ia diterbitkan .. Pembaca adalah dinasihatkan untuk mendapatkan rujukan lain sekiranya terdapat percanggahan yang meragukan .. harap maklum .. adios .. Karmic Luv Ye Oll ~!!

Sembang Sampai Lebam

FeedCount

Facebook Page

Statistik

Followers

| Karmic's © 2011. All Rights Reserved | Template Style by Karmic | Design by Planet Gedobah | Back To Top |