Monday, November 22, 2010

Bayi Dengan Nama Terpanjang


Seorang bayi yang dilahirkan di Britain dipercayai diberikan nama yang paling panjang di dunia dan paling sukar untuk diingati. Bayi tersebut mempunyai 1 nama depan, 25 nama tengah dan 1 nama keluarga (27 kesemuanya). 25 nama tengah tersebut diambil dari nama petinju petinju terkenal dunia.

"Semuanya datang dari ketagihan kedua ibubapanya terhadap sukan tinju dan humor maka memang nampak ada sedikit gila-gila" ujar ibunya ketika diwawancara .

Nama penuh bayi tersebut ialah - Autumn Sullivan Corbett Fitzsimmons Jeffries Hart Burns Johnson Willard Dempsey Tunney Schmeling Sharkey Carnera Baer Braddock Louis Charles Walcott Marciano Patterson Johansson Liston Clay Frazier Foreman Brown.

* hadoih .. penaya betul le mak bapak budak ni .. kalo ia pun minat tinju ngan lawak , jangan le anak jadi mangsa.. kah kah kah .. ni jangan kata mak bapak ... budak tu pun sesilap asik kena nengok ic kalo nak isi nama dia dalam borang .. mampoih nak ingat susunan ... lagi satu .. cuba bayang kalo dia Islam .. lepas tu meninggal ... mau Imam yang baca talkin untuk dia, nangih tepi kubur .. huhuhuhu. 

0 comments:

Comment here

 

Disclaimer

Segala terbitan, rencana, artikel, gambar, rujukan, info, sketsa dan segala bentuk material lain adalah hanya sebagai bahan yang wa kumpul, salin, baca, dengar, tonton samada dari media internet ataupun televisyen dengan bertujuan untuk disimpan sebagai rujukan sendiri dan bukan bersifat komersial .

Wa berlepas diri dari pertanggungjawaban diatas segala maklumat, pandangan , coretan, kritikan dan ketepatan fakta yang mana benar sewaktu ia diterbitkan .. Pembaca adalah dinasihatkan untuk mendapatkan rujukan lain sekiranya terdapat percanggahan yang meragukan .. harap maklum .. adios .. Karmic Luv Ye Oll ~!!

Sembang Sampai Lebam

FeedCount

Facebook Page

Statistik

Followers

| Karmic's © 2011. All Rights Reserved | Template Style by Karmic | Design by Planet Gedobah | Back To Top |