Sunday, November 7, 2010

Wanita Senior Ber Tattoo Penuh


Dengan menggunakan keseluruhan badannya sebagai kanvas, Isobel Varley seorang wanita senior (malas lak nak guna pompuan tua - kang kecik ati dia), yang berusia 72 tahun, dikenalpasti sebagai perempuan yang mempunyai paling banyak tattoo dibadannya . 

Beliau membelanjakan lebih kurang USD40 ribu untuk bertattooo dan memulakan projek sulungnya pada tahun 1986 setelah menghadiri sebuah konvensyen tattoo di tempatnya . 

Beliau juga mengatakan tempat yang paling menyakitkan apabila di tattoo adalah jari, tumit dan dahi ... dan .. jeng jeng jeng ... tempat yang takleh nak tunjuk kat khalayak .. kah kah kah ... tuttttttt

* apa le pesen diowang ni .. nak kata tambah cantik .. idak jugak .. dah masuk kategori antik pon nak tayang body lagi .. donia donia .. isk isk isk 

1 comments:

Anonymous said...

salam

hahahaha...donia..donia...

Comment here

 

Disclaimer

Segala terbitan, rencana, artikel, gambar, rujukan, info, sketsa dan segala bentuk material lain adalah hanya sebagai bahan yang wa kumpul, salin, baca, dengar, tonton samada dari media internet ataupun televisyen dengan bertujuan untuk disimpan sebagai rujukan sendiri dan bukan bersifat komersial .

Wa berlepas diri dari pertanggungjawaban diatas segala maklumat, pandangan , coretan, kritikan dan ketepatan fakta yang mana benar sewaktu ia diterbitkan .. Pembaca adalah dinasihatkan untuk mendapatkan rujukan lain sekiranya terdapat percanggahan yang meragukan .. harap maklum .. adios .. Karmic Luv Ye Oll ~!!

Sembang Sampai Lebam

FeedCount

Facebook Page

Statistik

Followers

| Karmic's © 2011. All Rights Reserved | Template Style by Karmic | Design by Planet Gedobah | Back To Top |